Verso ry tiedottaa

Tämän hetkisen tiedon mukaan Helluntaiseurakunnassa on ruokajako torstaina klo 11-13 ja Paavolan Yhteisötalossa perjantaina. Kannattaa tarkistaa asia kaupungin nettisivuilta: https//www.hyvinkaa.fi/ruoka-apu
Maaliskuun alkaessa toimintaa on kolmena päivänä viikossa. Ideoidaan yhdessä lisää. Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Anne Alén puh. 040 194 9616 tai sähköposti: anne.alen@hyvinkaanverso.fi
VERSON TOIMINTA MAALISKUU 2021 Viikko-ohjelma löytyy kohdista: Yhdistyksemme ja Versotalo Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Anne Alén puh. 040 194 9616 tai sähköposti: anne.alen@hyvinkaanverso.fi Vallitsevan koronatilanteen vuoksi Versotalo (Valtakatu 11) on toistaiseksi suljettu maaliskuun alusta alkaen. Siirrymme etäryhmiin ja ulkonatapahtuvaan toimintaan.   Valtakadun sisätiloissa ei kokoonnuta, siivoukset ym. työt hoidetaan terveysturvallisesti. Sisätilojen lisäksi myös ulkona käytetään kasvomaskeja ja turvaväleistä huolehditaan. Sairaana on jäätävä kotiin.
KUTSUMME RYHMIÄ POHTIMAAN MAHDOLLISUUKSIA TOIMIA VALTAKADULLA JA/TAI ETÄNÄ. KÄYNNISTÄMME HALUTUT ETÄRYHMÄT JA OPISKELEMME YHDESSÄ TEAMSin ym. käyttöä. ....................................................................................................Koronasuositukset ja rajoitukset säilyvät ennallaan 28.2.2021 asti, paitsi lasten ja nuorten harrastustoimintaa voidaan käynnistää tarkoin turvallisuusohjein. Etelä-Suomen aluehallintovirasto kieltää tartuntalain 58§:n 1 momentin nojalla Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin kuntien alueella kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset. ....................................................................................................ALLE KYMMENEN HENKILÖÄ VOI KOKOONTUA SISÄLLÄ JA ULKOTILOISSA EDELLYTTÄEN, ETTÄ TURVALLISUUS NIISSÄ VOIDAAN VARMISTAA. Aluehallintovirasto korostaa, että jokaisen tulisi tarkkaan harkita onko tilaisuutta tai kokousta syytä järjestää.
Verson (Valtakatu 11) olohuone- ja ryhmätoiminta ovat toistaiseksi tauolla. Toiminta käynnistyy koronatilanteen salliessa. Seuraa kotisivuja ja Facebook -julkaisuja. Kahvila Versosta (Sandelininkadun terveyskeskus) myydään toistaiseksi vain mukaan.
Koronarajoitteiden tiukentuessa Verson talvitiedotteessa ilmoitettuun ohjelmaan tuli heti muutoksia. Versotalossa (Valtakatu 11) tapahtuva ryhmätoiminta jää tauolle 30.11. alkaen ja terveyskeskuksessa toimiva Kahvila Verso myy vain mukaan vietäväksi kahvia, ruokaa ym. Joululomien aikana Versotalo on suljettu ajalla 18.12.2020-10.1.2021 ja kahvila 22.12.2020-10.1.2021. Näin ollen ryhmätoimintaa ei järjestetä tämän vuoden puolella. Toimintaa jatketaan vuodenvaihteen jälkeen koronatilanteen helpottaessa. Etätoiminnasta tiedotetaan joulukuun alussa kotisivuilla: hyvinkaanverso.yhdistysavain.fi, Facebook-sivuilla ja Aamupostin yhdistyspalstalla. Henkilökunta on tavoitettavissa sähköpostitse ja puhelimella ma-pe klo 9-16 välillä. Tiedotetta saa jakaa. Mukavaa joulun odotuksen aikaa! Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme.
Vähävaraisille jaetaan maskeja Keusoten ja kuntien toimesta. Lisätietoa Keusoten nettisivuilla: https://www.keski-uudenmaansote.fi/ajankohtaista/kasvomaskien-jako-kaynnistyy-vaiheittain/
VERSON VERTAISTUKIRYHMÄT LOKAKUU 2020 Versotalo, Valtakatu 11, 05800 Hyvinkää. Ryhmissä on korkeintaan 10 henkilöä. Käytämme kasvomaskeja, huolehdimme turvaväleistä ja käsien pesusta. Käytettävissä on käsidesit ja tilojen siivousta on tehostettu. Sairaana on jäätävä kotiin. Olohuonetoimintaa ei toistaiseksi ole. Tiedustelut: Anne Alén 040 194 9616 tai anne.alen@hyvinkaanverso.fi .....................................................................................................
RSS ATOM