Verso ry tiedottaa

HYVÄÄ MAAILMAN MIELENTERVEYSPÄIVÄÄ! Teemapäivää vietetään joka vuosi 10.10. Tänä vuonna korostetaan nuorten hyvinvointia. "Jokaisen nuoren mieli on arvokas." Mielenterveyttä voidaan edistää arjessa joka päivä. Kuunnellaan ja kohdataan toisiamme, ollaan aidosti kiinnostuneita, otetaan kaikki mukaan toimintaan ja tehdään yhteiskunnasta yhteisöllisempi.
Mielenterveyden kirkkopyhä pidetään striimattuna verkkotapahtumana Hyvinkään kirkossa sunnuntaina 6.6. klo 10.00. Kolehti kerätään Verson hyväksi ja maksetaan seurakunnan tilille messussa annettujen ohjeiden mukaan.
Versossa ei toistaiseksi ole ruokajakelua. Kysymys on resursseista. Jakelu kaikkinensa vaatii useampana päivänä työnekijöitä mm. säilytys, pakkaus, kuljetukset, siivoukset, laatikoiden pesut sekä auton kuljettajineen................................................................................................................Ruokajakelupaikat löydät kaupungin nettisivuilta: https//www.hyvinkaa.fi/ruoka-apu
RSS ATOM