Verso ry tiedottaa

Mielenterveyden kirkkopyhä pidetään striimattuna verkkotapahtumana Hyvinkään kirkossa sunnuntaina 6.6. klo 10.00. Kolehti kerätään Verson hyväksi ja maksetaan seurakunnan tilille messussa annettujen ohjeiden mukaan.
Versossa ei toistaiseksi ole ruokajakelua. Kysymys on resursseista. Jakelu kaikkinensa vaatii useampana päivänä työnekijöitä mm. säilytys, pakkaus, kuljetukset, siivoukset, laatikoiden pesut sekä auton kuljettajineen................................................................................................................Ruokajakelupaikat löydät kaupungin nettisivuilta: https//www.hyvinkaa.fi/ruoka-apu
Kevätkokoukseen ilmoittautumiset 28.4. klo 15 mennessä toiminnanjohtajalle: anne.alen@hyvinkaanverso.fi Hän lähettää sähköpostiinne linkin, jonka kautta pääsette osallistumaan kokoukseen. Kutsu on vain yhdistyksen jäsenille. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat; tilinpäätös ja vuosikertomus 2020.
Tämän hetkisen tiedon mukaan Helluntaiseurakunnassa on ruokajako torstaina klo 11-13 ja Paavolan Yhteisötalossa perjantaina. Kannattaa tarkistaa asia kaupungin nettisivuilta: https//www.hyvinkaa.fi/ruoka-apu
Maaliskuun alkaessa toimintaa on kolmena päivänä viikossa. Ideoidaan yhdessä lisää. Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Anne Alén puh. 040 194 9616 tai sähköposti: anne.alen@hyvinkaanverso.fi
RSS ATOM