Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Versotalo

Yhdistyksellä on toimipaikka (Versotalo) Hyvinkäällä, Valtakatu 11. Versotalossa järjestetään erilaista toimintaa mm. toiminnallisia- ja keskusteluryhmiä. Toiminta perustuu vertaistukeen, kunnioitukseen, tasavertaisuuteen ja vapaaehtoisuuteen. Yhdistyksellä on vapaaehtoistoimijoita sekä sosiaali- ja terveysalan henkilökuntaa. Toiminta on asiakaslähtöistä, avointa kaikille, ei edellytetä diagnoosia, lähetettä eikä hyvinkääläisyyttä. Tavoitteena on kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistäminen; fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kuntoutuminen.

Lisätietoja täältä.

Mielenterveysyhdistys Hyvinkään Verso ry

Valtakatu 11

05800 Hyvinkää

Puh. (019) 488 226

VERSON VERTAISTUKIRYHMÄT HELMI-MAALISKUU 2021

Ryhmiin on ilmoittauduttava!

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Anne Alén puh. 040 194 9616 tai sähköposti: anne.alen@hyvinkaanverso.fi

Huom! Osa ryhmistä saattaa siirtyä etätoimintaan (tiedotetaan myöhemmin)

Versotalo, Valtakatu 11, 05800 Hyvinkää

Valtakadun tiloissa pyritään pitämään max 6 henkilöä/ryhmä (kork. 9 henkilöä). Käytämme kasvomaskeja, huolehdimme turvaväleistä ja käsien pesusta. Käytettävissä on käsidesit ja tilojen siivousta on tehostettu. Sairaana on jäätävä kotiin. Olohuonetoiminta on tauolla.

MAANANTAI

Klo 10.30 - 11.15......Asahi, Verson takapihalla, aloitus 1.3.2021 (Anneli)

Klo 12.00 - 13.30......Kirjoitusryhmä, parittomat viikot, aloitus suunnittelulla 15.2.2021 (Hille ja Tuula)

TIISTAI

klo 13.00 - 14.30......Double Trouble -ryhmä, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä toipuvat, aloitus 9.2.2021 (Harri)

Klo 16.00 – 17.30......ADHD – vertaistukiryhmä/parittomat viikot, aloitus 9.2.2021 (Pia)

KESKIVIIKKO

Klo 10.00 -->-->  ......Hyvinvointiryhmä, ulkona tapahtuvaa toimintaa, aloitus 15.2.2021 (Susanna)

TORSTAI - PERJANTAI

Varattu henkilökunnan hallinnollisille tehtäville. Versotalo suljettu!